سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تعمیر پکیج سرویس حرفهای در محل توسط تکنسین حرفهای

تعمیر پکیج دیواری بسیار مهم است اما دلیل این امر را می‌توان اینگونه بیان کرد. زمانی که به دنبال یک خانه جدید هستید و یکی از چیزهایی که در بیشتر خانه های امروزی به چشم می‌خورد انواع پکیج دیواری جهت گرمایش و تامین آب گرم خانه ها است. این اساساً یک سیستم گرمایشی است که در بسیاری از خانه ها به جای بخاری های سنتی استفاده می شود. در ایران بالغ بر 75 برند مختلف و 200 مدل از این پکیج ها وجود دارد که بطور کلی تعمیر پکیج دیواری نیاز به مهارت و تخصص زیادی دارد. موضوعی در این مطلب به آن پرداخته میشود شامل بررسی علائم خرابی پکیج و خدمات تعمیر پکیج دیواری فدک تهویه است تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

تعمیر پکیج دیواری توسط فدک تهویه

اگر پکیج دیواری شما به درستی کار نمی کند، ممکن است متوجه شوید که آب گرم نمی شود یا صداهای عجیبی تولید می کند. اینها علائمی هستند که نشان می دهد مشکلی وجود دارد و باید فوراً آن را برطرف کرد. می‌توانید روی گزینه Start در پایین صفحه کلیک کنید تا برای نصب، تعمیر و یا تعویض قطعات بسته خود راهنمایی دریافت کنید.

ما  در فدک تهویه می توانیم پکیج های همه برندهای ایرانی و خارجی را تعمیر کنیم. برخی از برندهایی که با آنها کار می کنیم عبارتند از رادیاتور، بوتان، آریستون و غیره. هنگامی که در وب سایت درخواست خدمات تعمیر پکیج دیواری فدک تهویه را  ثبت می‌کنید، کارشناسان ما مشکل شما را بررسی می کنند و خدمات خود را با قیمت مشخص ارائه می دهند. می توانید نظرات دیگر مشتریان را بخوانید تا به شما در انتخاب بهترین فرد برای دریافت خدمات تعمیر پکیج دیواری فدک کمک کند. فقط به یاد داشته باشید، مهم است که از پکیج خود بخوبی  مراقبت کنید تا بتواند شما را گرم و راحت نگه دارد!

تعمیر پکیج سرویس حرفه‌ای در محل توسط تکنسین حرفه‌ای

عیب یابی پکیج دیواری

آیا پکیج بخوبی کار نمیکند؟ نگران نباشید، ما نکاتی را به شما ارائه می‌دهیم که به شما کمک می کند ایراد آن را متوجه شوید! هر پکیج دیواری از نظر خصوصیات متفاوت است، بنابراین مهم است که دفترچه راهنما را برای کدهای خطا و راه حل های خاص بررسی کنید. آشنایی با قطعات مختلف دستگاه شما و مشکلات رایج نیز می تواند بسیار مفید باشد.

اگر پکیج شما روشن نمی شود، دکمه ریست را برای یک ثانیه فشار دهید. اگر کار نکرد، ممکن است وقت آن رسیده که به فکر تعمیر پکیج خود باشید. چهار نوع مشکل اصلی وجود دارد که ممکن است با آن مواجه شوید:

1. خاموش و روشن کردن پکیج گاهی اوقات می تواند مشکلات را برطرف کند.
2. برخی از مشکلات ممکن است باعث قفل شدن دستگاه شما و توقف کار شود.
3. مشکلات دیگر ممکن است دستگاه شما را خاموش نکنند، اما پکیج به خوبی کار نمی‌کند.
4. تنظیم مجدد دستگاه اغلب می تواند این نوع مشکلات را حل کند.

ساده ترین مشکلاتی که برای رفع آنها معمولاً می‌توانید عمل کنید مربوط به سیستم های امنیتی مانند سنسورها است. کافیست دکمه ریست را چند ثانیه فشار داده و رها کنید تا همه چیز به حالت قبل بازگردد. عیب یابی پکیج شما نباید سخت باشد – فقط کافی است این مراحل ساده را دنبال کنید و در کمترین زمان دوباره راه اندازی و اجرا خواهید شد!

جدول عیب یابی پکیج دیواری

جدول ارائه شده در زیر شما را در عیب یابی و تعمیر پکیج دیواری بطور اصولی راهنمایی میکند.

 سرویس پکیج

ایراد در عملکرد پکیج

دلایل

دلایل

دلایل

دلایل

 دلایل

پکیج آب مصرفی را گرم نمیکند.

سنسور آب دچار خرابی شده است.

لوله ورودی گاز قطر کمی دارد.

 در مبدل رسوب آب وجود دارد.

گرما به دلیل طولانی بودن مسیر لوله به هدر میرود.

فشار گاز پایین است.

پکیج آب گرمایشی را گرم نمیکند.

لوله ورودی گاز قطر کمی دارد.

سنسور گرمایشی دچار خرابی شده است.

دمای تعریف شده برای دستگاه پایین است.

در مبدل رسوب آب وجود دارد.

فشار گاز پایین است.

چرقه پکیج غیر فعال است.

دودکش پکیج مسدودشده است

الکترود جرقه زدن خراب شده است.

سوئیچ فشار دچار خرابی و ایراد است.

سوئیچ فشار بطور نامناسب متصل شده است.

 –

 شعله پکیج روشن نمیشود.

شیر گاز دچار ایراد است.

ولتاژ از برد الکتریکی خارج نمیشود.

فشار گاز بیش از حد مجاز است.

در لوله گاز هوا وجود دارد.

شیر گاز ورودی بسته است.

پکیج بطور مداوم روشن و خاموش میشود.

تعداد رادیاتور ها به میزان کافی نیست.

میزان آب در مدار گرمایشی از حد مجاز کمتر است.

آب گرممصرفی بیش از حد طبیعی گرم است.

سنسور آب گرم مصرفی دچار خرابی شده است.

فشار آب ورودی پایین است.

تعمیر پکیج ایران رادیاتور

تعمیر پکیج ایران رادیاتور ممکن است کمی مشکل باشد. این برند پکیج های خود را در دو نوع زمینی و دیواری به بازار عرضه می‌کند. آنها در مدل های مختلف مخزندار، بدون مخزن، فن دار و بدون فن عرضه می شوند. اگر نام مدل با FF ختم شود، به این معنی است که یک فن دارد. اگر با CF تمام شود، یعنی فن ندارد. گاهی اوقات، وقتی پکیج مشکلی دارد، ممکن است سیستم عیب‌یابی کد خطا را نشان ندهد. این موضوع می تواند منجر به تشخیص اشتباه شود و عیب یابی را دشوار کند. همه مشکلات در سیستم عیب یابی کدگذاری نشده است، بنابراین تعمیرکار باید برای تعمیر پکیج ایران رادیاتور به تجربه و دانش خود تکیه کند.